78 yorum 4. sayfa

@hüzünçiçeği

Kızgınlığınız geçti mi? Bana darılmadız inşallah. Söylediklerim hep hanımlarımızın iyiliği içindi. Neyse. Hakkınızı helal edin.

31.05.2010 - Mustafaa

selam

selam ve duayla burda bulunan bütün üyeler inanıyorumki Allah yolunda güzel arayışlar ve güzel duygular içinde tabiki hepimiz fikir söyleyip paylaşacagız okudugum bir yazıda diyorki insanların hepsi aynı boyda aynı kiloda ve aynı düşüncede olsa bir birlerine benzeseler dünya karanlık bir ormana benzerdi aynı boyda agacları olan bir ormana girseniz ne gökyüzünü göre billir nede gideceginiz yolu bula billirsiniz diyordu bizlerde arayış içindeyiz aradıgımız yol iylik güzelik tabiki paylaşarak doğruyu bulucaz inş şuda bir gercek öyle gün geliyorki bazen öyle deyilde böyle olsaydı dedigimiz gün bakıyoruzki güzel taraflarıda oluyor huzun cicegi kardeşim okuyamamış onun ezikligini belkide babasına olan kırgınlıgı var ama okusaydı belki kazanacagı şeyler onun hakında hayırlı olmayacaktı şu anda billemem ne durumda kendimden örnek vereyim ben okumayı çok istiyordum okuyamadım kısmet olmadı okusaydım herkez doktor avukat olmak isterdi ben ise hostes olmayı çok istiyordum olmadı okuyamadım belki eyvahlandıgım gün oldu ama çok şükür diyorum şimdi çünkü dörtane evlada sayibim ilginc olanda birşey daha ben hostes olamadım ama oğlum uçak muhendisligi okuyor hostes olsaydım belki hovardaca bir hayat sürerdim şu anda sayip olduklarıma belki sayip olamazdım ne billeyim param olsaydı kariyerim olaydı çok farklı olurdum inanın hayat hergün bizleri büyütüyor gecmişe bakınca kendimizi beyenmiyoruz hatalarımızı görüyoruz kısacası yaşımız ne kadar büyükte olsa inanın hergün bir başka büyüyoruz selam ve duayla

04.06.2010 - sabah41

@Hüzün_çiçeği'ne...

Selamun aleyküm. Öncelikle cevapsız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. Böylelikle birbirimizi daha iyi anlamış olacağız. Anladığım kadarıyla yazdıklarım sizi sadece öfkelendirmemiş ayriyeten hem üzülmüş hem de bana kızmışsınız. Benim fikirlerimi beğenmediniz galiba. Yazdığım yorumdan bazı noktaları eleştirmişsiniz. Ben yorumunuzda size hak verecek pek çok bölüm görüyorum. Sizden benim için kendinize soru sormanızı rica edeceğim: Bu Mustafa kardeşim neden bu konuda ( Kadın çalışmamalı) bu kadar katı, bu düşüncelere kapılmasının sebebi İslami bir hassasiyet mi yoksa kültürel bir erkek mizacı mı? Şimdi eleştirdiğiniz kısımları kendimi daha iyi anlatabilmek için ( Benim hatamdır, duygu ve düşüncelerimi doğru izah etmemiş olabilirim.) karşılık vereceğim:
1. Düşüncelerimi anlatırken genelleme yaptığımı söylemişsiniz; Ben söylediklerimle çalışan tüm kadınlar gayri ahlaki vaziyettedir ve tüm erkekler hevesperest olup kadın peşindedir demek istemedim. Yahudi tezgahlı, ehli islamın dünya ve ahret hayatını mahvetmek için yaklaşık 90 yıldır icra edilen kurulmuş bir oyundan bahsetmeye çabaladım. Siz yakın çevrenizden muhterem, mübarek olup belki fakirliğinden ötürü çalışıp evladının rızkına vesile olmaya çalışan bir hanımı gözleriniz önüne getirip onun gibileri tenkit ediyorum sanmış olmalısınız. Eğer başında erkeği yoksa, bir geliri yoksa, akraba- komşu desteği almıyorsa, kadınlığa yakışır iktisadın sevabı – bereketi ahrete kalıyorsa ve giyiminde, erkekler ile konuşmasında, dışarıda zaman geçirmesinde ve çocuklarının bakımı, sevgisi, yetiştirmesi noktasında tesettüre riayet edecekse ben neden bir kadının helal lokma yemek için çalışmasına karşı olayım. Amacım sizce kadını eve tıkmak mı yoksa telaşlı bir Müslüman olarak şefkat madeni hatunları korumak mı? Ki Arapça’da – yanlış hatırlamıyorsam tesettür - ‘’korunmak’’ demek olduğunu nazara alabilirsiniz.
2. Tüm erkekleri çalışan kadın peşinde, şehvet peşinde gibi göstermişim diyorsunuz. Ben bunu kastetmedim. Anlatmaya çalıştığım, Allah’ın emir ve yasakları aşıldığında insanlar bozulmaya doğru giderler ki siz de bunu kabul edersiniz eminim. Kadın çalışınca yani; dışarıda erkek gözleri önünde fazlaca kalırsa bu durum şeytanı racim için günaha götürecek vesveselerin malzemesi halini alabilir. Ve bu siteden, bizzat çevreden yakınlardan şahit olarak ne tür iğrenç ilişkilerin cereyan ettiğini biliyoruz. Eşler arasındaki ihanetle sadakatin kırılması, namussuzluk hesabına emniyetsizlik ve kıskançlıklarla cinayetlerin meydana gelmesi, aile hayatının yıkılmasıyla cemiyetin temelinin sarsılması, çoluk çocuğun ortada kalıp perişan olması gibi vakaların duyuyoruz di mi? Bu hakikat-ı İslamiyeye ve şeref-i milliyemize yakışır mı? Ve bu acıları yaşayan ve yaşatanlar Müslüman değiller mi? Ülkemizde yaşanmıyor mu bu hadiseler? Ben demiyorum; iş hayatına atılmak zorunda kalan kadın kötü niyetlidir ve her erkek şehvet peşinde koşar. Demek istediğim: Allah kadına bir sınır koymuş, kadın evinde çocuklarına mürebbiye ( eğitici ) olacaktır. Yoksa zaten Allah’ın emir ve yasaklarına uyan ama Kur’ani kaidelere uymak şartıyla çalışan bir kadın Biizniillah, İnşaallah namusuna, iffetine, sadakatine ve emniyetine halel getirmez. Mesela; bizim yurtta bir Gül teyze var. Gariban dul ve hiçbir gelire sahip değil. Çocuklarına, evine ekmek götürmek zorunda kalmış, geliyor temizlik yapıyor ve para kazanıyor. Ama ne kadar dikkatli! Evet iyi niyetli ve biz de çoğumuz Müslüman’ız, alçakça, canice bir fikir gelir mi aklımıza? Haşa ve Kella!!! Ama kaide dışı hareket olsa o niyetlerin, ihtiyacın yerini süfliyetin almayacağına garantiniz var mı acaba?
3. Evinde oturup A) bilgisayarda Chat yapan: Sizce ben mübarek hatunlarımızı bu kadar korumaya çalışırken bir kadının chat yapmasına müsaade eder miyim? Başka bir erkekle aşk yapıp aldatma, ihanet, boşanma, çocukları mutsuz etme olaylarına taraftar olabilir miyim? Elbette olmam! Tabii ki de evde olan kadın da yine İslam’ın şiarına uyacak, Kur’an-ı Hakim’in mukaddes kaidelerine riayetle yaşayacak. Ana olacak. Çocuğunu terbiye ile dünya hayatına ve ibadetle ahret hayatına hazırlamakla uğraşacak. Bunun olabilmesi için de önce Allah’ını, Kur’an’ ını, İslam’ın ahlakını, milletinin menfaatini öğrenecek. B) Komşusuyla dedikodu yapan: Sizce ben Müslüman bir kadının evinde oturmakla birlikte başka Müslümanların gıyabında konuşup ölü kardeşinin etini yemesine taraftar biri miyim? Elbette komşusu, arkadaşları ve akrabalarıyla Dini ve İçtimai meseleleri konuşabilir. Ve kadındır konuşmak kabiliyeti var deseniz, harama girmedikçe birçok mevzuları konuşabilirler. C) Evinden, çocuğundan haberi olmayan: Yani bu kadar anlattım. Sizce İslam neden kadına evde kal demiştir? Evinin temizliği, bakımı, yemeği, ütüsü vs. ( Şeriatta kadın isterse bu işleri yapmayabilir. Ama merhameti üzere her mübarek anne bunları yapıyor, görüyoruz.) Ve zaten çocuğuna ANA olsun diye evde kalması gerekiyor. En büyük hikmeti budur. Peki çalışırsa kim bakacak? Biri bakar, bulunur derseniz. Annesi gibi bakabilir mi veya çocuk anacığından başkasını ister mi? D) Gezme meraklısı olan: Kadın çalışmak için dışarı bin bir hikmetle çıkmayacak da gezmek için mi çıkabilecek? Bir iş yerinde birkaç erkeğin nazarında olmayacak da sokaklarda- parklarda mı gösterecek kendisini tüm erkeklere? Ben çalışmasın da gezsin mi diyorum? Ben İstikbali bir endişeyle değil de erkek dominantı ile mi dışarıda bulunmasın diyorum? Söylediklerimi hikmetsiz mi buldunuz?
4. Üniversite okumadım demişsiniz. İnanın çok sevindim. Çünkü birkaç yıl dünya zevki için Allah’ın emrinden ıskat olacaktınız. Hacettepe’de görüyoruz burada bacılarımızın başındaki İslam sancağını indirtiyorlar. Başlarını açtırıyorlar. İçimiz yanıyor. Kahroluyoruz. Bu olsa daha mı iyi? Keşke haremlik selamlığa dikkat edilecek ve İslami ölçütlere uygun okullar olaydı da siz de Allah rızası için ilim öğreneydiniz. Ama yok. Ne yapalım! Yani okumak için baş açılır mı? Açılmasın. Eminim kendilerince sebepleri vardır. Ama günaha giriyorlar di mi? Biliyoruz.
5. Bu zihniyetteki bir üniversite okusa ne olurdu demiştim. Haklısınız. Elimden çıkıvermiş. Siz belirtince fark ettim ve çok üzüldüm. Sizi kırmışım. İnşallah beni affedersiniz ve hakkınızı helal edersiniz. ‘’Allah’ı, Dini-İmanı, nerden gelip nereye gideceğini bilen biri üniversite değil nereyi görürse görsün kişiliğinden, dürüstlüğünden aldığı ailevi terbiye ve ahlaki kurallarla ödün vermez.’’ Diyorsunuz. Başını açmak ilk ödün değil mi peki? Evet aynen bu vasıflarda olan saf, pak kardeşlerimiz buralara gelip aile kontrolsüz, sefahat teşvikli, siyasete çekici ortamlara düşüp başta Allah’ı, Dininin ahlak kurallarını ve kişiliğini kaybediyor. Evet bunlar genelde değil ama çoğunlukla oluyor. Siz temizliğinizi muhafaza etmiş olduğunuz için beni anlamayacaksınız belki. Evet, bacılarımız önce başlarını açıyor, sonra yakışıklı birinin ‘’merak etme imam nikahı kıyarız hem seni aileme anlattım bu yaz tatilinde tanıştıracağım, mezun olunca da gelip isteyeceğiz.’’ Vaadiyle kandırılıp namusuna ilişiliyor. Sonra kavga ettim ayrıldık deyip def ediyor. Kız ailesine hiç bir şey söylemiyor tabii; kızarlar, ‘’biz seni okumaya gönderdik, sen koca mı bulun?’’ diyecekleri için. Sonra çocuk nikahı da fesh etmemiş hem kendine taze birini bulmuş oluyor. Şimdi masume kız da Allah nezdinde nikahlı olup başkasına nikahlanamaz vaziyette. Hem ihanete uğramış, sonraki adama ne diyecek. Namus gitmiş. Kim kabul eder böyle birini? Şeriat yok ki gidip kadıya şikayet etsin kocasını boşasın. Resmi nikah da yok zaten. Çünkü Müslüman’ ı İslamiyet ile vurdular. Safiyane sevdi ve aldatıldı. Namus payimal, edep tarumar mı? Bu hadiseler az yaşanmıyor üniversitelerde. Yok genellememek lazım diyorsanız ben de diyorum ki: Birkaç masumenin bu sefil vaziyete düşmesini göz ardı edip ısrarla ve hiddetle kızların okumasını teşvik etmek İslam’a, insanlığa, insafa sığar mı? Hem bu kadar acı bir olay yaşamış olması da gerekmiyor. Herkes kendi istidatı ve imanı nispetinde bundan zarar görmektedir. Az veya çok. Az olanı başını açmak denirse ki bu ne fecidir. Acaba önce anlattığım olay ne derece sefihtir anlaşılsın.

İnşallah derdimi anlatabilmişimdir. Dualarım sizinle… Sizde ismen hususen dua buyurunuz. Rabbim tüm İslam alemini Bu asrın dehşetli fitnesinden muhafaza etsin. Amin. Allah’a emanet olun.

12.05.2010 - Mustafaa

kadın çalışmalı mı

bu yazıya uzun bir yorum eklemeyi düşünüyordum çünkü bende kadının çalışmasanın ekonomik dini iktisadi siyasi içtimai zararlarına dair bir kitap hazırlığı yapıyorum şablonunu oluşturdum ama daha başlamadım.bu yazıya karşılık verecek uzun bir yorum fikrim vardı ama vazgeçtim sadece senin yazının altına imzamı atıyorum.ve seni büyük oranda destekliyorum.zaruret ve haram ortamlarda çalışmayanları istisna olarak seni destekliyorum.

Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa
güzel sözlerin hamallığını yapmayı tercih ederim.

05.05.2010 - tahkik

Tahkik kardeşime...

Selamun aleyküm. Tahkik kardeşim acaba ben zaruret olunca kadının çalışmasına karşı mı oldum ki siz hüzün çiçeği kardeşimi desteklemek ihtiyacı hissettiniz? Yazdıklarımdan Müslüman hanımları korumaya çalıştığım anlaşılmadı heralde? Ben İslamın şartlarına riayet ederek çok gerekirse uygun işler yapabilirler demiştim zaten. Son dize benim için miydi acaba? Benim bu yazdıklarımı boş ve abes mi buludunuz? Maskaralık mı ettim şimdi ben? Hamallığını yaptığınız güzel sözlerin neticesi mi Mü'min kardeşine maskara demek? İnşallah ben yanlış anlamışımdır canım kardeşim. Öyle olmamıştır ümit ediyorum. Gayretlerimi görmeyip beni anlamaya çalışmadan tahkir ettiğiniz için Allah razı olsun.

08.05.2010 - Mustafaa

mustafa kardeşim yazımı dikkatli okuyun.!

mustafa kardeşim yazımı dikkatle ve odaklanarak okursan,ve anlamak istediğin gibi değil anlatmak istediğim gibi okursan.ne kimseyi desteklediğim nede sizi yanlış anlayıp anlatmadığımı anlarsın.müslüman kadınları korumak ve fıtratlarının bozulmaması ve islami kapitalist sermayenin elinde heba olmaması için çabaladığını gördüğüm ve insaf ve vicdanın sesiyle böyle bir tarz savunma yazıları yazdiğun için sözlerini destekleyip takviye olsun diye yazdıklarının altına imza ettım.dediklerinin aksine bir şey söylemediğim gibi yazılarını teyit takdir ve tasdik için destek oldum sadece.ama siz biraz yazıyı eksik okuduğunuz için ve zan ve vehim ile hükmettiğiniz için beni yanlış anlamışsınız.vehim ve zan ile yapılan hükümler zulümdür.alttaki boş sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin hamallığını yaparım sözüm ise imzadır.dikkat edersen her yazımın altında vardır.sadece sana destek için bu yazı yazılmıştı.seni tahkir etmek için değil.





Hayat gayeyi maksadını bilenlere güzeldir
Bilmeyenlere ise zehir zıkkım bir gazeldir.!
************************************************
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa
güzel sözlerin hamallığını yapmayı tercih ederim.!

31.05.2010 - tahkik

@tahkik kardeşime...

Selamun aleyküm. Ben de zaten yanlış anlamış olacağım ihtimalini vermiştim. Emin olamadım sordum. Evhamlanmış değildim. Yorumu benim yazım altında değil de hüzünçiçeğinin altında görünce yazının akışına göre öyle bir anlam çıkıyordu. O anki görüntüyü yani yazının yorum dizimlimlerini takip edince benim ihtimal verdiğim mana çıkıyordu. Takdiriniz için Allah razı olsun. İmzanız olduğunu bilemezdim çünkü her yazınızı okumuş değilim. Nerden bilebilirdim. Neyse. İçim rahatladı. Hakkınızı helal edin. Rabbı Rahman'a emanet olun.Cenab-ı Hak, bizi bu asrın dehşetli fitnesinden muhafaza eylesin...

15.06.2010 - Mustafaa

mustafaa kardeşim

kıymettar mustafaa kardeşim..tahkik kardeşim sizin yazınızın altına imazısını atmıştı ..içiniz rahat olsun..ben tahkik kardeşimizin yazılarının sürekli takipcisi oldugum için bunu anlamakta zorlanmadım .kaldıki benimde kadının çalışmasıyla ilgili yorumlarım sizin fikirlerinize yada dinimiz kriterlerine aykırı degildi zaten .kadınlar çalışsınlarda ne yaparsa yapsınlar yada ünv.okusunlarda nasıl okurlarsa okusunlar vss gibi sözler sarfetmeycek kadar aklı başında bir insanım.bu konu çok kapsamlı bir konu bu platformda tartışmak ,karşılıklı yorumlar yazmakla yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermekten başka bişeye yaramaz.nihayetindede benim düşüncelerimede birkaç arkadaştan tepkiler geldi .aslında bu yazıyıda yazmayacaktım yukardaki yazınızda benim ismimin geçitgini görünce cevap hakkımı kullandım.

20.06.2010 - hüzün_çiçegi

hüzün_çiçeği hemşireme....

Selamun aleyküm... Evet bir yanlış anlaşılma oldu ve hal vaziyet anlaşılmıştır ümit ediyorum. Ve nihayet kendimi anlatabilmiş olduğum için mutluyum. Evet, ölçümüz neymiş? Hanımlar zaruri halde para kazanmaya muhtaçsa kadınlığı sebebiyle zarar görmemek ve evini-çocuklarını ihmal etmeyecek tarzda bir iş yapabilir. Bu ruhsattır. Ama azimet olan: hanımlar çalışmazlar... Önceki yazılarıma hak verdiğinizi hissettim. Allah razı olsun bacım. Rabbim sizi çalışmak zorunda olmaktan muhafaza etsin. Tahkik Bey kardeşime de selam ediyorum. Aynı fikirleri taşıyoruz çünkü aynı kaynaktan Kur'an'ın nurundan istifade ediyoruz. Dualarım sizlerle...

Cenab-ı Hak, bizi bu asrın dehşetli fitnesinden muhafaza eylesin...

12.09.2010 - Mustafaa

müstakbel eşin ve sen

Müstakbel eşin ve sen helal yollarda çalışanlar ve helal kılınanlardan yiyenler olunuz. Bu tek cümle ve duam ile pek çok şey açıklamak mümkündür sanırım ve umarım.

02.02.2010 - srhnc

meslek sahibi bir bayan olarak çalışmamalı ama neden?

çok iyi bir mesleğe sahibim ve sürekli iş değiştirmek zorunda kalıyorum neden mi? hemen açıklıyım;
Kadın,üzülerek sölüorum bizim toplumumuz da malesef seks objesi olarak görülüyor:S bu korkunç bişey..
hele de birazcık Allah güzel yarattıysa bunun ceremesini yaşıyorsun iş hayatında..
eğer maddi durumun el veriyorsa , yani bir ekmeği bölüp yiyebiliyorsan kadının evde otursun..
ortam çok bozuldu sahip çıkmalısın eşine

selamun aleyküm..

08.01.2010 - serace

S.ALEYKUM,

Sahih-i Buhari ve Sahibi-i Muslim de Ebu hureyre radiyallahu anh dan rivayet edilir.

Resulullah Sallallahu aleyhi ve sellem buyuruyor ki:

Bir kimse gündüz 100 kere "Sübhanallahi ve bihamdihi" dese, onun o günki günahlari afvolunur. Hatta günahlari derya gibi çok olsa da yine afvolunur.

O halde ahiret ticareti yapan ve ahiret yolculuğu için hazırlık yapan mu'minlere lazimdir ki, hergün bu tesbihi soylemeyi ihmal etmeyeler

25.01.2010 - Kaside-i Bürde

Çalışmamalı mıyız??

Ben üniversite öğrencisiyim.Evleneceğim kişinin maaşının miktarını biliyorum ve o maaşın ikimize yeteceğinden eminim.Evet, bereketli olduğu sürece çok az maaşlar da ev geçindirmeye yeter.Ben de bu düşünceye sahibim.Ama ben KPSS'ye başvurdum,sınavda başarılı olursam memur olup eve 2. maaşı getirmeyi düşünüyorum.Tabiki bu,eşimin maaşını küçümsediğimden değil; annesiyle babasının şu an biraz borca girdiğini biliyorum(onlar söylemese de) Ayrıca kayınpederim ve kayınvalidem olacak kişilerin hacca gitmek istediklerini duydum.Bizim evliliğimiz dolayısıyla bu hayallerini erteledikleri için ben böyle bi şey yapmayı düşündüm...Onlara yetecek kadar parayı biriktirdikten sonra işten çıksam,ondan sonra ailemle,evimde eşimi bekleyerek ömrümü geçirsem çok yanlış mı yapmış olurum sizce ???

08.01.2010 - unfear37

Unfear37 için. Tüm Hanımlar.... Okuyunuz lütfen.!!!!

Evet bacım çok yanlış yapmış olursunuz. Niyetiniz çok güzel eşinize yardım etmek istiyorsunuz tmm. Ama şunu unutmayın ki yaşadığımız şu asırda müslüman kadınlar bin bir bahanelerle yuvalarından çıkarılmaya çalışılıyor. Bunu kadının ekonomik bağımsızlığı, kocasının tahakkümünden kurtuluş, kendi ayakları üzerinde durmak, kendini ispatlaması için bir fırsat, kariyer vs. saçma sapan gerekçelerle cicili bicili parlak sloganlarla yapıyorlar. Amaç kadını evinden çıkarıp sokağa dökmek, sonra soymak, erkekleri başdan çıkarmak, sadakatsizlik ve zinaya teşvik ile yuvaları yıkmak ve insanın dünya ve ahiret hayatını mahvetmektir. Siz bu niyettesiniz demiyorum bacım. Ben tezgahı anlatıyorum. Sözde hayırlı niyetlerle bu pazara çekiliyor saf ve pak hanımlarımız. İslami ölüçülere göre çalışabilir fetvası da hazır! Neymiş islami ölçüler? Kadın memur olacak mı? Evet. Açılacak mı? ( En azından resmi kurumlarda başını açacak mı?) Evet. Erkeklerle aynı odalarda çok yakın ortamlarda saatler geçirecek mi? Evet. Peki bu müslüman kadınımız iş yerindeki yabancı erkeklerle muhatap olacak mı? Sonra onlar yanaşmaya çalışmayacak mı? Tatlı sözlerle Falan hanım şöyle şöyle... şu dosyayı imzalamanız gerekiyor şeklinde sıcak davranmayacaklar mı? Sürekli o yabancı erkeklerin gözleri önünde olmayacak mı bu müslüman kadın? Evet mi? Seyretmeyecekler mi? Beğenmeyecekler mi? Yanaşmayacaklar mı? Yaklaşmayacaklar mı? Elde etmek için yavşamayacaklar mı bu memur arkadaşlar? Çok mu kötü düşünüyorum? Abartıyor muyum? Yok canım bu kadar da olmaz mı? Bu hakikatin ta kendisidir. Çevremizdeki her unsur insanı özellikle erkekleri cinselliğe kışkırtıyor: Rezalet filmler, ahlaksız aşk dizileri, duraklardaki reklam panoları( Çok çoğunlukla kadın iç çamaşırı reklamı vardır.), yadiğimiz çikolatalar, ortalıktaki açık saçık kadınlar vs vs... Ve işte insan şu asırda bundan başka bi şey düşünemez olmuştur. Ve her erkek tehlikelidir. Çok dindar da olsa ve müslümanın alası da olsa öyledir... Çünkü Allah her insana şehevi duygular vermiştir. Evliya olsa boş... Zaten adam Allah'ın emir ve yasaklarına uyduğu için Veliullah oluyor. Yoksa böyle biri hata yapmaz diye bişi yok!!! Sınırlar aşıldı mı Allah muhafza etsin. Kim olduğunun bi önemi yok. Başka örnekler verirdim de batılı tasvir safi zihniyetleri bulandırmasın. Eğer kadın kendini zaruri olmadıkça gösterirse,erkeklerle aynı ortamda bulunursa, yabancı erkeğe konuşması ince ve tatlı olursa, giyimine dikkat etmezse orda fitne hasıl olur ki bu ahir zaman fitnesi kadınların yüzsüz yüzünden çıkıyor. Kadınlar yuvalarından çıkmış beşeri yoldan çıkarmıştır. Yuvalarına dönmeliler. Kadın Sultandır ve evi onun bir sarayıdır. Sarayından çıkıp seviyesini düşürmemeli. Hem kayın valideniz ve pederiniz İnşallah bir şekilde giderler Haclarına. Madem eşinizin helal rızkı da yetiyor çok şükür. Eeee daha ne? Oturun sarayınızda lütfen. Yok biraz çalışacam birazcık para kazanınca çıkarım işten. Olmaz bacım olmaz... O zamana kadar bu saydıklarım olmayacak mı? Rahatsız olmayacak mısınız sizi seyreden namussuz bakışlardan, iğrenç hayallerden? Otobüste sıkış tıkış edepsiz vaziyete düşmekten bıkmayacak mısınız bacım? Sizi dar bir ortamda ( Afdersiniz çok doldum da) sıkıştırmalarından? Gözleriyle yemelerinden?... İnsan kendisi hata yapmasa dahi böyle rezil bir ortamda bulunmak bile insani islami ve seciyelerini bozar. Hem sonra siz de insansınız dimi? Böyle yar yardım niyetiyle başlar belki siz de dikkat edemeyebilirsiniz? Bunun garantisi var mı? Sakın yanlış anlamayın. Neler okuyoruz. Hiç beklemediğimiz insanlar hiç beklemediğimiz ortamlarda hayal bile edemeyeceğimiz ilişkilerle rezil rüsva ediyorlar kendilerini.Bunlar müslüman, evli ve memurlar... Kurumlarda neler oluyor neler... Kim kimle nasıl belli değil. Hepsi önceden çok iyi insanlardı. dindarlardı ama gıdım gıdım bozuldukları için şimdi bataklığın içinde karanlıkta olduklarının farkında bile değiller. Sadakatsizlik, Zina, çaresizlik, pişmanlık, ümitsizlik, ihanet ,intihar. Namus payimal... Edep tarumar... Ve ahiret hayatını kaybediş. Yapmayın bacılar acınızdan ölün namusunuzla yaşayın ve yaşatın. Size Peygamberden (sav) öğüt yok mu? Kanaat edin, iktisat edin, savurmayın, telef etmeyin. Geçinirsiniz bi şekilde. Bu rezaletin olmasından daha mı kötü fakir olmak. Allah aşkına yapmayın. Dönün yuvalarınıza. Ben erkeğim. İstemem hanımım, Sultanım çalışsın. İstemem bir göz nazar etsin saçının bir tek teline. Bir yabancı erkek yarime alçakça bir bakış atsa ölürüm. Dayanamam. Perişan olurum. Yakmayın erkeklerinizi, yıkmayın yuvalarınızı. Allah rızası için acıyın. Onları günaha sokmayın. Hanımlar dikkatli olursa erkeğin duyguları kedi gibidir. İslam dışına çıkıp dikkatsizlikle aslanlaştırmayın erkeklerin şehevi duygularını. Yoksa kendilerini kaybedip sizi de onutup acımadan parçalayıp yerler... Siz anasınız çocuklarla ilgilenin. Onları mücahit yetiştirin. Sonra Rabbim Cennet-i Firdevsi ayaklarınızın altına alsın. Güzel olmaz mı? Ben yanmış olan içimi döktüm. Karar sizindir. Allah yardımcınız olsun. NOT: Şimdi biri çıkacak diyecek ki; aman efendim olaya tek taraflı bakmışsınız. Bunlar tamam da erkekler de dikkat etsin falan fistan... Bunlar için sukut ediyorum. Allah halis niyetimizin nurunu kalplerine nakşatsin. Amin. Allah razı olsun...

17.04.2010 - Mustafaa

S.ALEYKUM,

Ebu Musa El-Es'ari radiyallahu teala anh rivayet eder.

Resulullah Salallahu aleyhi ve sellem buyurdu ki: Sana cennet hazinelerinden bir hazine bildireyim mi ?

- Evet Ya Resulallah , dedim buyurdular ki:

"La havle vela kuvvete illa billah" demeye devam eden kimse fakirlik görmez ve dünya belalarinden emin olur.

Ne mutlu o kimseye ki, omur sermayesini zayi etmeyip, sayılı olan nefeslerini, hak tealaya hamd etmek ve onu zikretmekte sarfeyleye.

25.01.2010 - Kaside-i Bürde

Konular